Шановні абоненти!

Повідомляємо, що з 01.08.2023 року змінюється вартість послуг доступу до мережі інтернет для діючих абонентів.
 

Вимушена зміна тарифних планів обумовлена істотним збільшенням витрат на обслуговування мережі, а також зростанням вартості обладнання та матеріалів, тарифів на електроенергію та інфляційної складової.


Нові тарифні плани мають принципову різницю у відсутності розподілу трафіку на Світ та Україну, що дозволить оптимізувати та покращити якість послуг, що надаються. Порівняти тарифи можна у розділі Тарифи та послуги, відповідно до п.2.5.2, п.3.3 публічного договору про надання телекомунікаційних послуг.

 

Як змінити тарифний план?

До 28.07.23 перейдіть до особистого кабінету та виберіть зручний для Вас тариф.
Нові тарифи будуть відображені з 26.06.23.

 

Я залишусь без послуги якщо я не виберу тариф до 28.07.23 через особистий кабінет?

Ні, послуга залишиться і відповідно до п.3.16 публічного договору наша система автоматично ідентифікує та назначить для Вас тариф який відповідає вашій поточній швидкості. Наприклад:

 

для фізичного користувача з тарифом Домашній 150 буде відповідати новий тариф Домашній 150;

 

для користувача з тарифом Домашній 170 - новий тариф Домашній 200;

 

для користувача з тарифом Домашній 200 буде встановлено тариф Домашній 250. 



Чи можу я скористатись новим тарифом на 300 мбіт/с?
Якщо у вас зараз є підключення за технологією PON - так, звісно.
Якщо у Вас зараз немає PON підключення - залиште, будь ласка, заявку у оператора нашого контактного центру, для опрацювання технічної можливості проведення такого підключення.
Наша мета забезпечити якісним та стабільним сигналом домівки за доступними цінами.

Просимо ознайомитись з тарифами та обрати найзручніший для Вас до 28.07.23.

У разі додаткових запитань за консультацією можна отримати на лінії технічної підтримки за номером 0445005650 або на email: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it
 


Шановні клієнти!

 

 
У зв'язку з перебоями в електроживленні нашого обладнання - ми будуємо енергонезалежну мережу
 
У разі появи технічної можливості підключення вас до мережі - ми вам обов'язково зателефонуємо.
 

Шановні клієнти!

 

Енергосистема країни зазнала нових пошкоджень.
Внаслідок цього в Києві виник дефіцит потужності в розмірі 30% споживання.
Щоб не допустити повного знеструмлення столиці та центральних регіонів України,
держенергокомпанія НЕК «Укренерго» вводить безпрецедентні екстрені обмеження.
Як повідомляє голова Київської ОВА Олексій Кулеба, необхідно підготуватися до екстрених
відключень електроенергії на невизначений термін.
Наразі графіки аварійних відключень, які складені напередодні, не актуальні. На жаль,
найближчими днями будуть застосовані більш жорсткі й тривалі відключення.
Енергетики ДТЕК разом зі спеціалістами НЕК «Укренерго», іншими екстреними службами й
органами державної влади роблять все можливе для скорішої стабілізації ситуації.

 


 

У зв'язку з плановими відключенням електроенергії, можливі перебої у постачанні послуги з доступу до мережі Інтернет

20 Жовтня 2022 року


Увага!

Зміна тарифних планів для домашніх користувачів(фіз.осбі)

З 01.11.2022р. Деталі за посиланням : Тарифи та Послуги

 

Тарифний план

Аб.плата (міс.)

Швидкість доступу

СВІТ (до)

Швидкість доступу

UA-IX (до)

Домашній-150

150 грн.
50 Мбіт 100 Мбіт

Домашній-170

170 грн.
80 Мбіт 100 Мбіт

Домашній-200

200 грн.
100 Мбіт 100 Мбіт
19 Вересня 2022 року

Увага!

Планові роботи ДЕТЕК. 

14.09.2022 буде відсутнє енергопостачання за адресою: 

вул. Олексіївська 3а:

1 секція: з  9:00 до 14:00;

2 секція: з 14:00 до 19:00.

 


 

Товариство з обмеженою відповідальністю Оріон Сіті вітає з Днем працівників радіо, телебачення і зв'язку України

16 Листопада 2021 року


Шановні абоненти
У зв'язку з проведенням робіт на лінії електропостачання 15.10.2021 з 9:00 до 19:00. Можливі проблеми у постачанні послуги за адресами : 
вул. Ушинського, буд. 29
вул. Волинська, буд. 16
 
У зв'язку з проведенням робіт на лінії електропостачання 11.10.2021 з 8:00 до 19:00. Можливі проблеми у постачанні послуги за адресами : 
вул. Ушинського, буд. 25
вул. Ушинського, буд. 25а
вул. Глiнки, буд. 7
Приносимо свої вибачення. Дякуємо за розуміння

Шановні абоненти,

на період карантину обслуговування клієнтів здійснюватиметься дистанційно.

Офіс закритий для відвідувачів. Усі питання просимо з’ясовувати у телефонному режимі

або надсилати запити електронною поштою.

 

Дякуємо за розуміння.

 


УВАГА! Зміна номера телефону контакт-центру!

З 10.07.2019 р. номер (044) 238-84-72 змінено на (044) 500-56-50


17/08/2018р.

УВАГА ! Зміни в тарифних планах

У зв’язку з значним зростанням вартості обслуговування мережі, для подальшого якісного та безперебійного обслуговування абонентів  ТОВ Оріон Сіті вимушене підняти ціни на послугу доступу до мережі інтернет.

    З 01 жовтня2018 р. вартість тарифних пакетів доступу до інтернет буде складати:

 

 

Тарифний план

Абонентська

плата (міс.)

Швидкість доступу

СВІТ (до)

Швидкість доступу

UA-IX (до)

Домашній-100

100 грн.
40 Мбіт 100 Мбіт

Домашній-130

130 грн.
80 Мбіт 100 Мбіт

Домашній-160

160 грн.
100 Мбіт 100 Мбіт
<